CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20. července 2011

My Week In Progress (1)

Týdenní meme My Week In Progress je hostováno stránkou  Nikki Finn's Book Diary a jeho úkolem je každou STŘEDU vyplnit dotazník o deseti otázkách.
Otázky a odpovědi:
1. Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
 
2. Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Harry Potter a relikvie smrti 2. část, film se mi líbil, i když to 3D si mohli odpustit, tahají z lidí jenom prachy...
3. Čím sis naposledy udělala radost?
Zkusila jsem samoobslužnou pokladnu v Tescu =P
4. Co naposledy se ti zdálo?
Že mě chce zabít nějaký kluk a i když jsem mu utekla, stejně mě našel. Začal po mě střílet z revolveru a já těm kulkám uhýbala a zároveň se ho ptala proč mě chce zabít. Nakonec mě rozsekal takovou tou ruční pilou. No já fakt nevím, odkud na to chodím :D
5. Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
"Don't be afraid of death; be afraid of an unlived life. You don't have to live forever, you just have to live."  - Natalie Babbitt
6. Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Deli, Coca-cola, polárkový sníh.
7. Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Charlie Straight a různé hitovky.
8. Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Začněte už lidi sakra používat mozky! :D Ne, já nevím, toto je fakt záludná otázka.
9. Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
V kině na Harrym Potterovi. Ta McGonagallová má fakt super hlášky :D
10. Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Založila jsem si svůj blog. Zase. 

2 komentářů:

Kristina

držím pěsti, ať ti práce na novém blogu vydrží co nejdéle :) a --- máš fakt krutý sny :D

KateZ

to Nikki Finn: díky moc :) a jj, to byl jen jeden z jedné noci, byl tam ještě jeden, z kterého jsem nemohla pak usnout :D

Okomentovat

Budu ráda, pokud zde zanecháš komentář (: