CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22. července 2011

Sladká políbení (1)

 
Týdenní meme Sladká políbení je hostováno stránkou Knižní doupě.

Pravidla:
 1. Meme se bude objevovat na blogu v PÁTEK. Prosím, dodržujte to.
 2. Vyberte si jeden knižní moment, kdy se někdo políbí. Může jít o hlavní hrdiny, může jít o vedlejší hrdiny, může jít o nepřátele...
 3. Může se jednat i o moment, ve kterém k žádnému polibku nakonec nedojde, ale ve vzduchu se vznáší to pravé jiskření.
 4. Mělo by jít o romantické momenty, abychom si mohly povzdechnout, jaké je to krásné.
 5. Bavte se.

Asi není překvapením, že opět vybírám knihu Měsíční píseň od Patricia Briggs, ale tak co, vždyť je to jedno, no ne?


  
Měsíční píseň - Patricia Briggs
   Doprovodil mě na verandu a vzal moji tvář do dlaní. Chvíli tam stál, pak pohlédl za mé rameno a nahoru k měsíci, který byl skoro v úplňku. Když se znovu podíval na mě, hnědé duhovky mu prokvetly žlutou.
   Něžně, váhavě přitiskl rty na mé prsty, dokud jsem se nenaklonila blíž a neopřela se mu tváří o tvář. Pak se hluboce zasmál a políbil mě doopravdy.
   Zlomenou ruku jsem měla uvězněnou mezi námi, takže jsme do líbání zapojili jen ústa a ruce, ne celé tělo. Naoněl se kolínskou. Byla to drahá, jemná vůně, která podtrhovala jeho exotický pach.
   Když se ode mě odtrhl, ponechala jsem mu ruku na tváři a užívala si toho, jak mě jeho strniště škrábe na dlani a jak mu buší srdce. Ticho mezi námi narůstalo. Ticho a něco váhavého a nového.

0 komentářů:

Okomentovat

Budu ráda, pokud zde zanecháš komentář (: