CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19. července 2011

Summer Reading Challenge

Summer Reading Challenge

Tuto letní challenge pořádá a já se rozhodla do ní zapojit. Na výběr jsou tři stupně, a to:
1) Nízká/Low = 10 knih
2) Střední/Middle = 20 knih
3) Vysoká/High = více jak 20 knih
Stačí si určit svůj stupeň a do konce léta přečíst daný počet knih. Já si vybírám prozatím střední stupeň, možná to později přehodnotím, ale myslím, že 20 knih je pro mě na prázdniny tak akorát. Snad to tedy splním, tady je můj seznam přečtených knih:
1. Demonata - Darren Shan
2. Gossip Girl 1, Líbej mě - Cecily von Ziegesar
3. Višňový sad - Anton Pavlovič Čechov
4. Nezapomenutelná cesta - Nicholas Sparks
5. Paní Bovaryová - Gustave Flaubert
6. Cyrano de Bergerac - Edmond Rostand
7. Škola noci 5, Pronásledovaná - P.C. a Kristin Cast
8. Lovec draků - Khaled Hosseini
9. Měsíční píseň - Patricia Briggs » RECENZE
10. Gossip Girl 2, Ty víš, že mě miluješ - Cecily von Ziegesar
11. Předtuchy - Jude Watson » RECENZE
12. Příběhy modelek - Iva Frühlingová
13. Sbohem, armádo! - Ernest Hemingway
14. Pýcha a předsudek - Jane Austen
15. Krátký druhý život Bree Tannerové - Stephenie Meyer » RECENZE
16. Jestli zůstanu - Gayle Forman » RECENZE
17.
18.
19.
20.

0 komentářů:

Okomentovat

Budu ráda, pokud zde zanecháš komentář (: