CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

7. srpna 2011

Bloodlines by Richelle Mead online

Určitě jste už o téhle knize slyšeli a nevím jak vy, ale já si ji rozhodně nenechám ujít. Narazila jsem na stránku, kde si můžete přečíst první kapitolu! No jo, asi už o tom víte a máte to i přečtené, že, ale možná ne. Já jsem to prostě nevěděla... Takže pokud jste to ještě nečetli, můžete to udělat TADY. Je to v angličtině, ale už jsem přelouskala pár stran dokonce bez slovníku a myslím, že se tomu dá porozumět. Bohužel už teď na to nemám dost času, musím si jít zabalit a spát, abych zítra ráno vstala, ale určitě si to dočtu hned jak přijedu zpátky domů. I těch prvních pár stránek mě zaujalo a těším se na to, až si budu moct přečíst tuto knihu celou.
Tak teda přeju pěkné čtení a goodbye.

Přídavek: První kapitola Bloodlines z pohledu Adriana TADY.

0 komentářů:

Okomentovat

Budu ráda, pokud zde zanecháš komentář (: