CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

7. srpna 2011

A zase odjíždím


Lidi, zase jedu pryč. Odjíždím na volejbalový kemp a přijedu ve čtvrtek večer. To znamená opět žádné články. No, už dlouho jsem tu nedala nic než jenom meme, takže to asi nebude až tak jiné, že.

Každopádně zítra mi mají konečně přijít ty knížky, co jsem si objednala (shit, já se jich nedočkám, celé ty čtyři dny budu myslet jen na to, že už je mám doma) a mám v plánu napsat na každou z nich recenzi, takže snad něco sepíšu a konečně tu přibude i něco jiného než jen On my wishlist, Inspiration apod. Ale předpokládám, že první recenze tu bude až tak v neděli, protože budu šíleně utahaná po tom kempu (máme tam mít 2x denně tréninky po dvě a půl hodiny! a navíc večerka o půlnoci a budíček v 7, no já se picnu...), takže budu hodně dlouho dospávat a nevím, za jak dlouho přečtu jednu knihu. Moje čtecí doba je totiž právě ráno a večer, nevím proč, ale v té době se mi prostě čte nejlépe. Ale budu se snažit (: Tak se zatím mějte fajn a užívejte lééta!
 KateZ

3 komentářů:

Kacennnka

mně se většinou nejlíp čte v noci... :) ale užij si to na kempu... :)

KateZ

Kacennnka: díky (: ...jj, v noci to je nejlepší, ale když není škola, tak toho hodně přečtu i ráno - teda, pokud se dá čas od desíti do dvanácti považovat za ráno :D

Kacennnka

KateZ: U mně se to dá počítat za ráno, taky vstávám v podobnou dobu... ;) :D

Okomentovat

Budu ráda, pokud zde zanecháš komentář (: