CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

6. srpna 2011

On My Wishlist (2)

Týdenní meme On My Wishlist je hostováno Book Chick City a jde o to, že každou SOBOTU se zveřejní článek se seznamem knih (může být i jedna), které byste si chtěli koupit.


Pád - Lauren Kate
Anotace: Některým andělům je souzen Pád Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít.

Tato kniha by měla vyjít 11.8.2011 v Knižním klubu. Určitě jste už o této knize slyšeli, možná jste ji už i četli v originále. No, já rozhodně takové štěstí ještě neměla. Ráda bych si tuto knihu koupila, navíc ta obálka! Obávám se ale, že nemám dostatek peněz...



   Proroctví sester - Michelle Zink

Anotace: První díl „gotické“ fantasy série situované do Ameriky konce 19. století. Dvojčata Lia a Alice právě osiřela. Lia objeví na zápěstí tajemné znamení a začíná si všímat podivného krutého chování své sestry. Objeví knihu s jedinou stránkou, ve které si přečte temné proroctví, které varuje před příchodem Ďábla na svět. Lia se domnívá, že ona je Strážkyní, která tomu má zabránit, a její zlá sestra Branou, jíž má Zlo vstoupit. Ale je to skutečně tak jednoduché?








Tahle kniha vyšla myslím už v lednu tohoto roku, ale ještě jsem se k ní nedostala. Četla jsem jen několik recenzí, a podle všeho by to měla být fakt dobrá kniha. No, těším se na svátek, kdy bych měla zase dostat nějaké penízky (:

5 komentářů:

Kacennnka

Pád už si chci týden předobjednat, ale ještě jsem se k tomu nějak nedostala... :D Po Proroctví sester už se taky nějakou dobu dívám, ale shodou náhod ho v knihkupectví nikdy neměli, nebo jsem úplně slepá. :D

KateZ

Kacennnka: Právě jsem si objednávala knihy na bux.cz a byla tam možnost předobjednat si Pád, uvažovala jsem nad tím, ale nakonec jsem si řekla, že bych to nevydržela tak dlouho čekat i na ty ostatní knihy, takže kdyžtak příště :D No a knihkupectví... no, u nás není teda skoro nic, takže mě tohle už ani nepřekvapuje, prostě když chci nějakou knihu, musím si ji objednat...

Anonymní

Pád si také chystám předobjednat. :)

Kacennnka

KateZ: Tak tady je těch knihkupectví až moc. Zrovna včera jsem byla v buxu, ale nějak jsem si nemohla nic vybrat. Zvláštní. :D Pak jsem přišla domü a na netu hned našla několik knih, které bych chtěla. :D

BLHmistress

I have been wanting to read both of these, great picks!

On My Wishlist

Okomentovat

Budu ráda, pokud zde zanecháš komentář (: