CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

3. srpna 2011

Jsem tu a těším se na své nové knihy


Jo, jsem doma, je to už pár dní. Byla jsem ale tak trochu nemocná, takže jsem tu nic nového nedala. U babči bylo super, škoda, že bylo tak hnusné počasí. Abych pravdu řekla, moc jsem toho nepřečetla. Dočetla jsem jen Příběhy modelek od Ivy Frühlingové (mimochodem, dobrá oddechovka (: ), pak jsem začala číst Sbohem, armádo! od Ernesta Hemingwaye, a jak si můžete všimnout vedle v menu, ještě jsem to nedočetla. No, dneska jsem trochu mákla, ale furt nic moc, zítra bych to ale mohla konečně dočíst :)

Jinak, díky návalu peněz k narozkám si můžu konečně koupit knihy, takže jsem se už porozhlédla po internetu (tady u nás je totiž jen jedno malé knihkupectví, které stojí za houby) a zvítězila tato šestka:

Inkarceron - Catherine Fisher
No jo, tuhle knihu jsem si chtěla koupit už hodně dávno, ale když ona v tom knihkupectví - zrovna když jsem měla prachy - nebyla!
Jestli zůstanu - Gayle Forman
Na tuhle knihu mám taky zálusk docela dlouho, navíc všude vidím jenom kladné recenze... To prostě musím mít.
Krátký druhý život Bree Tannerové - Stephenie Meyer
Ne, nejsem ta pitomá nána co prahne po každičkém kousku této šílené ságy, to fakt ne. Jenomže když ty knihy jsou tak dobré! Jen ty filmy to všechno tak zkazily, ach jo... Každopádně, strašně moc se mi líbí ta obálka a já nevím, co mě to popadlo, ale tuhle knihu chci mít doma.
Smečka - Andrea Cremer
No není ta obálka úžasná? A vůbec, tato kniha mě okamžitě zaujala a to nejen svou obálkou. Už aby byla u mě doma.
Sukuba - Trápení - Richelle Mead
Tato kniha mě nezaujala ani tak obálkou jako svým příběhem. A ty kladné ohlasy - to přece musí něco znamenat! Snad ne jenom to, že autorkou je stvořitelka Vampýrské akademie.
Výjimečná - Kristin Cashore
Nejdřív jsem ji uviděla na internetu ve slevě. Pak mi došlo, že jsem ji právě viděla na nějakém blogu. Pak jsem si našla nějaké ty recenze a zjistila jsem, že by se mělo jednat o naprosto úžasnou knihu. No, snad nebudu litovat. Škoda toho nápisu nový fantasy bestseller!

0 komentářů:

Okomentovat

Budu ráda, pokud zde zanecháš komentář (: